دندانپزشکی کودکان

دندانپزشکی کودکان دکتر شفیعی انتخاب خیلی از خانواده هایی است که نگران سلامتی دندان های کودکان خود هستند ، این مرکز دندانپزشکی شبانه روزی با کادر حرفه ای و آموزش دیده ، متخصص دندانپزشکی کودکان و محیط مناسب دندانپزشکی کودکان ، خدمات خود را بصورت شبانه روزی ارائه می کند.

دندانپزشکی مخصوص کودکان

دندانپزشکی کودکان دکتر شفیعی با ویژگی های متمایز مانند محیط مخصوص کودکان توانسته ، شرایط درمان های دندانپزشکی کودکان را برای کودکان ناهمکار بدون بیهوشی فراهم نماید.

متخصصین دندانپزشکی کودکان مستقر در کلینیک دندانپزشکی کودکان دکتر شفیعی دارای 8 متخصص دندانپزشکی کودکان و دارای فلوشیپ های تخصصی ارتودنسی کودکان با بیش از 30 سال تجربه ، همه روزه صبح و عصر حتی روز های جمعه و تعطیلات رسمی در محیطی کاملا مناسب برای فرزندان دلبند شما این اطمینان را می دهد که کودک شما بدون بیهوشی توسط تکنیکهای روانشناسی به راحتی اجازه انجام کار را به متخصص دندانپزشکی کودکان جهت درمان مشکلات دندانی کودک خواهد داد.

فرزند خود را نزد متخصص دندانپزشک کودکان حاذق در کلینیک شبانه روزی دکتر شفیعی با خیال آسوده بسپارید.

ویژگی های دندانپزشکی کودکان دکتر شفیعی

محیطی مناسب انواع گروه سنی کودک و نوجوان

استفاده از تکنیک های بدون درد

استریلیزاسیون با رعایت بهداشت سطح بسیار بالا

رفتار حرفه ای کادر دندانپزشکی

ضمانت درمان ها از 24 36 ماه

خدمات دندانپزشکی کودکان

ترمیم دندانهای شیری

ترمیم دندانهای دائمی

عصب کشی دندانهای شیری

عصب کشی دندانهای دائمی

روکش دندانهای شیری و دائمی

انواع فضا نگهدارها

فلوراید تراپی

ارتودنسی کودکان

فیشورسیلانت

این مرکز با برنامه ریزی دقیق و معاینه های دوره ای مرتب از دندان های کودکان شما ، این اطمینان را به شما می دهد دیگر نگران پوسیدگی و از دست دندان های کودکان خود نباشید و هزینه های دندانپزشکی را در آینده کاهش دهید.

تعرفه خدمات دندانپزشکی کودکان

تعرفه خدمات دندانپزشکی کودکان در کلینیک شبانه روزی دکتر شفیعی کاملا منصفانه است ، ما هیچ گونه هزینه مخفی در ارائه خدمات نداریم ، ضمن اینکه کلیه خدمات ما دارای گارانتی می باشد.

دندانپزشکی اطفال چیست؟

دندانپزشکی اطفال شاخه ایست که درکودکان زیر 12 سال به معالجه و پیشگیری از بیماری های دهان و دندان می پردازد.

اولین ویزیت دندانپزشکی در کودکان چه سنی است؟

اولین ویزیت دندانپزشکی در کودکان پس از رویش اولین دندان های شیری در سن یک سالگی بهتر است انجام شود و به والدین نکاتی در مورد تغدیه بچه ها و مصرف برخی داروها مثل قطره آهن و عادت هایی مثل خوردن پستانک و انگشت و تنفس از دهان در خواب و غیره بر سلامت دندان آموزش داده می شود.

از زمان رویش اولین دندان های شیری تا زمان افتادن آخرین دندان شیری بایستی کودکان هر 4 ماه یکبار توسط دندانپزشک معاینه شوند.

شاخه دندانپزشکی اطفال شامل چه مواردی می شود؟

درمان بدون درد

قبل از انجام اعمال دندانپزشکی توسط ژل های بی حس کننده موضعی روی ناحیه درمان از درد ‏تزریق به میزان قابل توجهی کاسته می شود.‏

فلوراید تراپی و پیشگیری از پوسیدگی دندان اطفال

فیشور سیلانت

پالپوتومی و عصب کشی

دندان های شیری هم ممکن است دچار عفونت شوند، اگر عصب دندان شیری دچار عفونت جزئی شود و عفونت محدود به بخش تاجی عصب باشد با حذف عصب بخش تاجی مشکل برطرف می شود؛ به این کار پالپوتومی گفته می شود.

پر کردن دندان اطفال

پر کردن یا ترمیم دندان به بازگرداندن عملکرد و شکل ظاهری دندان آسیب دیده با مواد ترمیم کننده دندان گفته می‌شود؛ خرابی ساختار دندان معمولاً در اثر پوسیدگی دندان یا آسیب‌های خارجی بوجود می‌آید.

روکش دندان کودکان (SS Crown)

روكش فولادی ضد زنگ به رنگ فلزی بوده و به دندان چسبانده میشود و وجود آن هيچ مشكلی در لق شدن دندان شيری و رويش جانشين دائمی آن ايجاد نمی‌كند.

بلع احتمالی روكش بسيار نادر بوده و درصورت وقوع معمولاً بدون هيچ مشكلی در عرض 10-7 روز دفع می‌گردد.

فضای نگهدارنده

در صورتی كه ناچار از كشيدن دندان شيری می باشيم بايد حتما از فضا نگهدارنده استفاده شود که پلاک های مخصوصی هستند كه به صورت ثابت و متحرک در دهان كودک ساخته می شود و فضای از دست رفته را حفظ می كند.

درمان ارتودنسی اطفال

درمان به هم ریختگی دندان های اطفال